Z sukcesem zakończyliśmy kolejny projekt dla naszego Klienta, zapraszamy do zapoznania się z poniższym Case Study.
Problem:
Jeden z naszych klientów z sektora IT w ostatnich latach dynamicznie się rozwinął, jednak brak spójnej wizji i planowania w obszarze IT sprawił, że w organizacji zaczęto korzystać z wielu niezintegrowanych narzędzi i systemów. Różnice między rozwiązaniami oraz brak wspólnych platform do współpracy ograniczały efektywność i potencjał całego zespołu.
Ponadto ich personel IT spędzał zbyt dużo czasu na administrowaniu systemami wydajności biznesowej, które nie zapewniały nowoczesnego, połączonego miejsca pracy, którego potrzebowali pracownicy naszego klienta, aby konkurować na rynku.
Rozwiązanie:
Professnet dokonał pełnej migracji wszystkich zasobów klienta, takich jak skrzynki pocztowe, dane, firmowy portal intranetowy, CRM, ERP i inne krytyczne usługi do M365/Azure. Cały proces zajął nam kilka tygodni. Jednak dzięki dogłębnej analizie i planowaniu mogliśmy uniknąć przerw lub niedostępności usług. Pracownicy mieli dostęp do swoich danych bez przerwy podczas procesu migracji.
Obecnie nasz klient korzysta z jednej zintegrowanej platformy (Azure / M365), która pozwala zaspokajać potrzeby konsumentów na całym świecie i pomaga znaleźć korzystniejszą pozycję na rynku.
Zalety:
- Jedna zunifikowana platforma zarządzania dla działu IT
- Lepsza kompatybilność i mniejsza złożoność
- Poprawa bezpieczeństwa wszystkich danych i innych zasobów IT
- Zarządzanie BYOD
