USŁUGI IT

Lista

USŁUGI IT

1
Dedicated assistance to every single project

Dedykowane wsparcie dla najbardziej wymagających projektów

Centrum obsługi użytkowników rozwiązuje lub przekazuje zgłoszenia do dalszych warstw odpowiedzialnych za realizację zgłoszeń, jest też głównym punktem komunikacyjnym w celu informowania o statusach zgłoszeń, przestojach w dostępie do usług oraz prowadzonych czynnościach serwisowych w infrastrukturze IT.

2
Rapid reaction time and expert assistance

Krótkie czasy reakcji i wsparcie specjalistów

Dostęp do specjalistów oraz nieprzerwana dostępność działu HelpDesk / Service Desk gwarantuje szybką reakcję oraz rozwiązanie incydentu.

3
Constantly, all year round

Nieprzerwana dostępność

Pracujemy w trybie 24/7/365, dlatego też opieka nad usługami realizowana jest w sposób nieprzerwany.

4
Fixing a given problem at its very roots

Usuwanie problemu zanim zostanie zauważony

Stawiamy na proaktywność przez co minimalizujemy ryzyko wystąpienia awarii.

Outsourcing IT polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej pozwala obniżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.

ProfessNet od wielu lat dostarcza usługi outsourcingu IT dla firm oraz instytucji, które chcą obniżać koszty związane z obsługą IT. Dostarczamy sprawdzone rozwiązania Informatyczne dopasowane do indywidualnych potrzeb dla firm z różnych sektorów gospodarki i biznesu. Proponowane przez nas rozwiązania outsourcingowe ułatwiają klientom prowadzenie działań zwiększających ich przewagę konkurencyjną poprzez dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań ,technologii oraz know-how dostarczanego przez zespół ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie.

Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną Twojej firmy bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonego biznesu. Zapewniamy wsparcie specjalistów i wykwalifikowanych inżynierów IT. Dla firm posiadających własne działy IT oferujemy wsparcie informatyczne w uzgodnionym zakresie. Umożliwia to przekazanie części obowiązków nam, czyli firmie zewnętrznej posiadającej wykwalifikowaną kadrę inżynierów IT.


Zalety wprowadzenia outsourcingu IT realizowanego przez Professnet:

  • obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego;
  • dostęp do specjalistów z zakresu informatyki (w sytuacjach kryzysowych w trybie 24h/7);
  • wczesne przeciwdziałanie awariom;
  • szybka reakcja w przypadku awarii;
  • stały monitoring najważniejszych serwerów w Państwa sieci;
  • szybka pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem;
  • wysoka jakość usług;
  • Dostęp do panelu klienta ze statusami zgłaszanych incydentów;
  • Krótki czas wykonywania usług.


W ramach świadczenia usług outsourcingowych realizujemy m.in:

  • Administrowanie zasobami informatycznymi;
  • Wsparcie dla użytkowników końcowych w zakresie wykorzystywanego;
  • oprogramowania (Microsoft Office, OpenOffice, Mozilla Thunderbird, Mail itd.);
  • Projektowanie konfiguracji sprzętowej pod złożone wymagania projektowe;
  • Obsługę środowisk zwirtualizowanych;
  • Zarządzanie poziomem uprawnień do zasobów sieciowych;
  • Zarządzanie obiektami Active Directory;
  • Instalację oraz konfiguracja sprzętu serwerowego oraz klienckiego;
  • Stały nadzór nad wydajnością systemów i sieci, minimalizujących przestoje w dostępności usług;
  • Utrzymanie rozwiązań podnoszących poziom bezpieczeństwa;
  • Instalację poprawek bezpieczeństwa na systemach operacyjnych oraz urządzeniach sieciowych;
  • Zarządzanie sieciami komputerowymi oraz optymalizacja ich wydajności;
  • Projektowanie, wdrażanie oraz utrzymanie sieci WAN/LAN/WLAN;
  • Doradztwo oraz planowanie rozbudowy i modernizacje sieci uwzględniając statystyki ruchu sieciowego;
  • Projektowanie oraz utrzymanie sieci wymagające wysokiej dostępności (High-Availibility);
  • Dostosowywanie konfiguracji serwerów bazodanowych wpływających na wydajność oraz ich bezpieczeństwo;
  • Utrzymanie systemów macierzowych (DAS/NAS/SAN);
  • Zarządzanie oraz konfiguracje load balancerów aplikacyjnych.



DLACZEGO MY?

10+

Lat doświadczenia

10+

Specjalistów

20+

Stałych klientów

>98%

Dostępności systemów

24

/

7

/

365

Całodobowa opieka serwisowa L1 i L2

99%

Zadowolonych klientów

12+

Partnerów technologicznych

100%

Zaangażowania

Chcesz wiedzieć więcej o naszych rozwiązaniach?

Skontaktuj się z ekspertem ProfessNet!

Jeżeli chcesz, abyśmy skontaktowali się z Tobą przy pomocy email - wyrażam zgodę, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych.

Jeżeli chcesz, abyśmy skontaktowali się z Tobą telefonicznie - wyrażam zgodę, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne na kontakt telefoniczny bądź sms w celu przedstawienia ofert marketingu bezpośredniego.