USŁUGI IT
Dedykowane wsparcie dla najbardziej wymagających projektów
Centrum obsługi użytkowników rozwiązuje lub przekazuje zgłoszenia do dalszych warstw odpowiedzialnych za realizację zgłoszeń, jest też głównym punktem komunikacyjnym w celu informowania o statusach zgłoszeń, przestojach w dostępie do usług oraz prowadzonych czynnościach serwisowych w infrastrukturze IT.
Krótkie czasy reakcji i wsparcie specjalistów
Dostęp do specjalistów oraz nieprzerwana dostępność działu HelpDesk / Service Desk gwarantuje szybką reakcję oraz rozwiązanie incydentu.
Nieprzerwana dostępność
Pracujemy w trybie 24/7/365, dlatego też opieka nad usługami realizowana jest w sposób nieprzerwany.
Usuwanie problemu zanim zostanie zauważony
Stawiamy na proaktywność przez co minimalizujemy ryzyko wystąpienia awarii.
Outsourcing IT polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej pozwala obniżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.
ProfessNet od wielu lat dostarcza usługi outsourcingu IT dla firm oraz instytucji, które chcą obniżać koszty związane z obsługą IT. Dostarczamy sprawdzone rozwiązania Informatyczne dopasowane do indywidualnych potrzeb dla firm z różnych sektorów gospodarki i biznesu. Proponowane przez nas rozwiązania outsourcingowe ułatwiają klientom prowadzenie działań zwiększających ich przewagę konkurencyjną poprzez dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań ,technologii oraz know-how dostarczanego przez zespół ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie.
Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną Twojej firmy bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonego biznesu. Zapewniamy wsparcie specjalistów i wykwalifikowanych inżynierów IT. Dla firm posiadających własne działy IT oferujemy wsparcie informatyczne w uzgodnionym zakresie. Umożliwia to przekazanie części obowiązków nam, czyli firmie zewnętrznej posiadającej wykwalifikowaną kadrę inżynierów IT.
Zalety wprowadzenia outsourcingu IT realizowanego przez Professnet:
- obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego;
- dostęp do specjalistów z zakresu informatyki (w sytuacjach kryzysowych w trybie 24h/7);
- wczesne przeciwdziałanie awariom;
- szybka reakcja w przypadku awarii;
- stały monitoring najważniejszych serwerów w Państwa sieci;
- szybka pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem;
- wysoka jakość usług;
- Dostęp do panelu klienta ze statusami zgłaszanych incydentów;
- Krótki czas wykonywania usług.
W ramach świadczenia usług outsourcingowych realizujemy m.in:
- Administrowanie zasobami informatycznymi;
- Wsparcie dla użytkowników końcowych w zakresie wykorzystywanego;
- oprogramowania (Microsoft Office, OpenOffice, Mozilla Thunderbird, Mail itd.);
- Projektowanie konfiguracji sprzętowej pod złożone wymagania projektowe;
- Obsługę środowisk zwirtualizowanych;
- Zarządzanie poziomem uprawnień do zasobów sieciowych;
- Zarządzanie obiektami Active Directory;
- Instalację oraz konfiguracja sprzętu serwerowego oraz klienckiego;
- Stały nadzór nad wydajnością systemów i sieci, minimalizujących przestoje w dostępności usług;
- Utrzymanie rozwiązań podnoszących poziom bezpieczeństwa;
- Instalację poprawek bezpieczeństwa na systemach operacyjnych oraz urządzeniach sieciowych;
- Zarządzanie sieciami komputerowymi oraz optymalizacja ich wydajności;
- Projektowanie, wdrażanie oraz utrzymanie sieci WAN/LAN/WLAN;
- Doradztwo oraz planowanie rozbudowy i modernizacje sieci uwzględniając statystyki ruchu sieciowego;
- Projektowanie oraz utrzymanie sieci wymagające wysokiej dostępności (High-Availibility);
- Dostosowywanie konfiguracji serwerów bazodanowych wpływających na wydajność oraz ich bezpieczeństwo;
- Utrzymanie systemów macierzowych (DAS/NAS/SAN);
- Zarządzanie oraz konfiguracje load balancerów aplikacyjnych.